Trött

Denna ständiga trötthet, och så lite feberkänslor på de!
 BLÄ!

Men istället för att lägga sig i sängen och sova,
så ska jag vara duktig och skriva på min lilla rapport.
Känner hur skönt de ä när man har kommit rätt långt
på en uppgift och ändå har man mycket tid kvar,
deadlinen är inte fören den 30/11 kl.12,
och för en gångs skull kommer jag inte
att sitta dom sista dagarna skriva ihop de
i ren panik! Go for it Moa!

Senare i eftermiddag ska jag till Björn och hämta
hans nycklar, han ska ju åka till härnösand idag
och ha en helg med pang pang och hemvärnet.
Så jag ska yra runt i hans lägenhet och städa
så att jag vill vara där sen, det kommer att bli jobbigt,
speciellt nu när jag inte är så pigg, men jag ser resultatet
framför mig, de kommer att bli great!

Men nu kommer jag på mig själv att jag
sitter här och skriver blogginlägg istället för att
skriva på rapporten!
Sitter alltså vid fel dator!
Smäll på fingrarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0