Hej ho , let´s go!

Idag så sket jag i att gå till skolan.
Ville sova ut lite, och så var de två föreläsningar
som antingen är ett tråkigt ämne eller har en dålig föreläsare.
Tänkte att jag skulle ta igen de där hemma nån dag istället.

Dagens mål här hemma är iaf att försöka knäcka koden
i läkemedelsberäkning!
Det går sä där, men framåt iaf!
hatar just nu "mg/ml", jag skriver de säkert
minst 3 gånger på uppgift! Gah!

Jag skulle vilja ha en tenta där man bara
räknade ut dropptakter, då skulle jag nog klara den!
Men dom där jävla spädnigarna! (fy fasiken)

Men snart blir de dags för mitt första pass på
friskis och svettis! Var ju där och skrev in mig i fredags!
Då ska jag träna bort alla siffror i huvet på mig!!



Har även pratat med min familj som kom hem från
Turkiet inatt, dom hade haft de jätte bra.
Ska bli roligt att se lite bilder sen på mammas blogg.
Fick faktiskt lite hemlängtan till dom nu.
Men jag kan verkligen inte åka hem fören
den här kursen är slut, alltså 6 november!
All tid måste gå till att plugga!


 
Jag och björn på inflyttningsfesten!
Vi har föresten vart tillsammans i 5 månader nu!
Sjukt fort de har gått!
Vi har så roligt tillsammans,
ingen av oss är riktigt klok! (som ni kanske ser på bilden)

Dagens lärdom

Skynda dig att knäck koden i läkemedelsberäkning,
innan läkemedelsberäkningen knäcker dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0