Kallt och Blött

Idag är de bara kallt kallt kallt
och blött blött blött!
På vädret sa dom att de inte var omöjligt
med lite snöblandat regn oxå!

Hösten är här!
Oh yes it is!

Men då kanske man kan få ta fram sin
underabara parkas och mysa i!
Älskar verkligen min vinterjacka!
Lätt bästa jackan! (för att citera "ett småstadsliv")

Idag är de ju kanelbullens dag oxå!


Dom här bullarna bakade jag i somras!
Och jag är sugen på att göra en satts idag oxå,
dagen till ära! Nu när man har ett stort kök
att hålla till i också!

Men lite träning på friskis skulle sitta fint med.

Det värsta är att jag är tveksam om något
av dessa två saker kommer att inträffa,
allt p.g.a. av tentaångest!

Läkemedelstentan är imorn,
och de är en liten helvetestenta där de inte
är dom vanliga 65% för att klara sig,
utan man måste ha 90% rätt!!!!
Förra omgången så fick jag 9 av 10 rätt
och klarade mig precis!
Men i år känns de mycket svårare,
mycket med spädningar, och dom vrider och vänder
på dom där spädningarna så man blir gråhårig!
Och inte nog med de, slarvfel i matte är ganska lätt hänt,
och stor risk att man kuggar sig på bara de!
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!

Men de är väl dags att sätta fart och plugga nu,
så man kanske har en liten större chans att klara sig imorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0