Söndag + tentaplugg

Det fina med att ha tenta på en tisdag
är att man får tillbringa hela sönadagen i skolan..... NOT!!!

Har suttit på skolan med Kajsa sen kl 11.
Hon gick hem nu efter ca 5 timmars pluggande.
Själv är jag kvar, tror nog att jag får mer gjort
här än om jag åker hem, då slänger jag mig
antagligen bara i soffan.
Plus att kajsa lämnade kvar en bulle som
en liten energikick, plus min termos med te!

Ju mer jag pluggar på den här (jävla) tentan,
ju mer inser jag att jag behöver plugga på
grejer, det tar lixom aldrig slut!!!!!

Nu har jag iaf lite paus vid datorn,
måste göra de ibland,
ser bara en massa papper och böcker
framför mig med vit bakrund och svart text!

Jag tror inte att jag klarade läkemedelstentan,
man får ju bara ha två fel på den,
och jag har säkerligen mörtiga 3 eller 4 fel.
Tentan på tisdag känns som ett enda stor bingo lotto,
jag är helt beroende på vilka frågor som kommer
om jag kommer att klara den.
Men de praktiska provet och seminariumet
ska jag banne mig klara! då är de bara
2 av 4 examinationer att tenta om.
Men än så länge lever jag i ovisheten,
allt kan hända, jag kan klara 1 av 4
lika mycket som 4 av 4.

Ikväll ska jag försöka träffa Björn lite,
känns som att vi inte har setts på år och dagar!
Kommer inte ens ihåg när vi sov med varann sist.
Men båda har gris mycket i skolan just nu.
Men just nu känner jag att jag längtar efter han
så himla mycket, och att jag behöver få vara
i hans armar bara för nån timme för att
tanka energi, och orka med en sista dag av tentaplugg!

Nä, nu är de slut på rasten!
Dags att skriva en till gammal tenta
och sätta sig lite på prov!



Kommentarer
Postat av: Carina

Mamma lider allt lite med dig :/

Men ta för guds skull inte på dig att du kommer att kugga innan det är gjort.

Blåser lite posetiv energi till dig över bergen.

PUSS

2009-10-18 @ 18:31:13
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0