Tränat och ätit!

Idag har jag vart på friskis och kört
ett medel-pass, vilket inte var så jävla medel
med min otränande kropp :S
Det snorigt jobbigt, men nu känns de skönt.
Sen lagade jag mat, vegitarisk köttförssås med
linser och bönor och kokta grönsaker till.
Det lät väl nyttigt! Dock blev de inte 100% gott,
men ändå ;)

I birst på nått bra på tv:n kollade jag bakåt
i min blogg, oh jisses vad annorlunda jag
skrev i början, 2007.
Men hittade även dom här två bildern:

Världens sämsta kavlité, jag vet!
Men trotts detta så ser man mina magrutor!
Jag har haft sånna! I högstadiet när jag spelade
fotboll! Nu täcks dom av ett stadigt lager fluff!


Och denna mindre graciösa bild från fjällenresan i
ettan på gymnasiet visar ju oxå på en thightare mage!

Men nu har jag ju börjat träna iaf,
sen så blir de väl lite mycket fika
och unna-sig-grejer, men ska försöka sluta med de nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0