Inflyttningsfest!

Igår så hade My och jag vår efterlängtade inflyttningsfest!
De kom rätt mycket folk, vilket var roligt.
Sen så drog vi på krogen, inte alla på samma ställe.
Men jag, Björn, My och Henke drog iallafall till Aveny.
Rätt bra drag de där!
Idag har man väl vart mindre pigg med huvudvärk,
men lägenheten är städad från en massa flaskor och burkar,
vi har ju krogstädning på rutin lixom ;)
vi har till och med torkat golven, luktar så fräscht!
Och stackars Björn som skulle jobba ikväll, så segt!
Själv så myser jag bara runt här hemma!

Men eftersom bilder säger mer än ord så kommer lite bilder här!


Vi fick även jättefina inflyttningspresenter!








Men nu måste jag sätta fart med skolan alltså!
Fy på Moa, dask på fingrarna vad du har pliggat dåligt!
De här är en sån tung kurs att man måste ge järnet hela tiden!
(den är verkligen tung, alla böcker tillsammans väger 7kg).

Siii ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0