Nytt och fräscht!

Jag tröttnade på min gamla lite för mörka blogg.
Så jag bad min kära lilla mamma och fixa till den åt mig!
Headern är inte riktigt färdig, men annars så är de klar :D

BTW så drar mina familj ner till arlanda inatt,
och imornbitti lyfter planet till turkiet
för en lugn och varm vecka i side.
Ja dom pallar tydligen inte med mitt Alanya, hehe.

Som bekant för er som redan har vart i Alanya
så är de populärt att göra en fotosession,
där man följer med en fotograf till stranden
för all knäppa fina bilder i solnedgången.
Jag och My tyckte att de var onödigt att lägga
ut pengar på nått sånt när vi hade våra kameror med oss.
Visserligen kunde vi inte redigera dom som vi fick
babylen hud utan en finne och allt de där.
Men jag blev rätt nöjd ändå med vårt resultat!

 

Annars så är de jag som är hemmafru idag,
hade inga förläsningar och orkade inte sitta i bibblan.
Just nu är jag i full gång med att tvätta!
Sen ska jag laga mat tills My kommer hem.

OCH SÅ MÅSTE JAG PLUGGA PLUGGA PLUGGA!
Än så länge har jag inte kommit så långt.
Men min plan är att räkna läkemedelsberäkning,
typ knäcka koden så att allt blir busenkelt sen!

Kl 17:00 ska jag ner på kåren och ha en massa möten.
För ikväll kommer alla nya som ska värvas in i vakten,
så då ska vi visa dom hur allt går till och sånt där!


Sii yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0