Tillbaka till vardagen!

Yes!
Äntligen är nollningen över!
Så nu kan man sattsa mer helhjärtat på skolan,
inte för att jag har missat några föreläsningar,
men den här kursen kräver att man pluggar på kvällarna oxå,
och de har de ju blivit sämre med!

Jag har även avsagt mig posten som vaktchef på kåren,
ska väl i princip bara lämna över till nån efterträdare
så är jag helt fri!  (Nån som är sugen???)

Ska bli skönt att vara sjuksköterskestudent till 100%!


Som vanligt så halkar jag in på så mycket,
jag tycker de är roligt att vara engagerad
i saker och ting, men oftast blir de att jag tar
på mig för mycket, och då försummas de som
är de viktigaste: Skolan!

Men nu är de en riktig hårding kurs,
så nu måste jag fokusera fullt ut!
Men de gör inte så mycket!
För den här kursen är så lärorik och rolig!!!

Så nu ska de blir bättre med uppdateringar här!
Och kanske lite mer bilder från Turkiet!

Har även tänk att försöka skriva vad jag lär mig,
nått som jag tyckte var speciellt roligt/intressant
i den kurs jag läser!


Dagens lärdom!
¤Det latinska namnet för hängbröst är: Ptosis mammae.
¤Var 10:e kvinna i sverige får någon gång i sitt liv diagnosen bröstcancer.



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0