21 år och en snorbomd!

Min födelsedag i Lördags var helt underbar!
Seger på boda borg och en trevlig partykväll!
Har en massa bilder på kameran,
men har inte okrat ladda upp dom på datorn än,
energin räcker knappt till att skriva detta inlägg!

Vakna upp igår och mådde skit dåligt,
jag var inte ett dugg bakis, utan bara dunder förkyld!
Försöker låta bli alvedonen så jag blir frisk snabbare,
men idag fick jag droga ner mig med både alvedon
och slemlösande samt nässpray för att klara en heldag
i skolan. Imorn har vi examinationsseminarium,
så jag får väl ta till drogerna då oxå!




Om jag är piggare imorn kanske jag gör ett
inlägg med alla bilderna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0