Fail

Jag skulle ju lägga upp bilder på det jag shoppade
i helgen, men inte har jag rockat loss med kameran.
Undra om jag nånsin kommer till skott med de där,
det lär väl märkas om inte annat.

Dagen har spenderats på skolan med Kajsa,
vi kämpar på med våra presentationer,
men det var inte så kul att skriva om arbetsrätt
som jag gör, allt handlar bara om olika lagar, regler,
reformer och kollektivavtal. Så varning alla som
har samma seminarium som mig, min presentation
är ett sömnpiller!
Jag och K avrundade rätt tidigt då motivationen
och energin gick på lågvarv.
Gick hem och slöa ett tag, lagade till en väldigt
god lax-pasta med färska champinjoner,
slöa lite till, sen blev jag hurtig och gick
till sidsjön och sprang runt den, underlaget var
väl inte det bästa, men vad gjorde väl det när
jag orkade som aldrig förr!
Jag har visst lite kondis trotts allt, och förkylningen
märkte jag inte så mycket av, lite snor bara.
Gjorde en snabbvisit hos min pojkvän för att hämta
två små skruvmejslar och sen kuta hem igen!

Morgondagen kommer nog att bli snarlik denna,
oj så spännande för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0