håll i gång!

Idag har jag faktiskt hållt igång hela dagen,
kanske lite trögstartad på morgonen,
men sen har jag rensat och storstädat i min
klädkammare, har till och med kastat ett par skor
som var helt paj (man inser ju att dom bara kommer
att ligga där, men det tar ändå emot)
.
Men det bästa var ändå att jag rensade upp
och organiserade mina smycken lite bättre!
Sen har jag dammat, torka golv och sprungit
fram ocg tillbaka till tvättstugan.

Sen var klockan helt plötsligt 5 om det var dags
för matlagning, ätning och sen äntligen få vila en timme!
För att sedan svira om och knalla ner till friskis.

När jag bytte lakan i sängen så hittade jag en död
sån dära jävla skinnbagge, blä blä blä!
Fick nog på riktigt (har fan knappt velat sova i sängen)
och ringde mitthem, fick ett nummer till ett företag
som fixar sånna där jävla äckel kryp.
Så imorn kl 13.00 kommer dom och sanerar mitt rum!
Jag sparade den lillaäckeljävel i en burk som
saneringskilarna kan kolla på den, och se vad
det är för nått!

Nu blir det dusch och sen Grey´s!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0