Nisse is back in town!!



Idag så var man uppe i ottan (kl 7) för att ta tåget halv nio till iggesund.
Där var pappa, hunden goldie och mormor och morfar med min bil Nisse!
Vi fikade lite, gick en sväng med skräpet (goldie) och sen skiljdes vi åt
i vårsolen, dom åkte tillbaka till alfta och jag fick ett par bilnycklar i handen :D

Härligt att stoppa i en nybränd skiva med mustasch och brassa på
upp till Sundsvall igen! Så soligt, så härligt!!
Fick dock stanna till i gnarp och kissa och köpte veckorevyn.

Nu ska jag äta lite lunch och sen dra iväg till skolan, jag tar nog bilen, hihi.
Åker och handlar lite direkt efter tror jag, kanske på lidl eller willys, för att jag kan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0