Såsig

Den här helgen kändes rätt lång.
Kanske kan det bero på att jag har vart ledig sen i torsdags.
I Fredags invarderade resterande familjemedlemmar
i Nordqvistklanen Nackstavägen 18B.
Lilla Farmor uteblev från Sundsvall pga smärtor (hon är ju gammal).
Det bjöds på en lite buffé från thaikiosken och sen
slappnade framför tv:n, tur man har stor soffa!

Lördagen bestod av ett stort besök i Birsta.
Och jag shoppade loss för dom riksdaler
jag fått i födelsedagspresent.
Jag införskaffade en (fusk)skinnjacka, två linnen,
en klänning, en tunika, ett par sandaler, en palm, två glas,
en målarduk, sparyfärg, tapetklister och penslar.

Som ni säkert kan gissa så ska jag skapa en tavla
inom en snar framtid!
Det skulle även ha följt med yttligare ett par skor hem,
men pga av missförstånd och dålig tankeverksamhet
så uteblev dom. Ett dåligt humör från Fröken i skrivande
stund kom fram, mest troligt pga hormonsvängningar.
Får se om jag tar bilder på allt imorn!

Idag så var man uppe med tuppen iaf!
Hade stämt träff med Björn på simhallen
för att ta oss ett förmiddags dopp!
Vi simmade på så gott vi kunde i ca en timme,
sen blev det en sväng ner på stan för att
uträtta ärenden.
På vägen hem så kom Fröken med hormonerna fram igen,
och paret gick hem till Björn för att jobba på det 1 åriga
förhållandet, och det tog såklart på krafterna det med,
så vi sov i två omgångar och därimellan så blev det en sallad.
Jag hjälpte herrn att städa upp i sin lya inför hans besök
i form av fadern imorn. Sen knalla jag hem till Nacksta.

Är fortfarande så himla såsig, skulle kunna sova nu typ!
Blir väl så här när man har simmat länge, promenerat
en del och sen haft känslor som åkt bergochdalbana.

Säger nog tack och godnatt nu!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0