skulle bara titta....

Idag på förmiddagen så blev det en sväng ner på stan,
mestadels för att jag hade en tid på ungdomsmottagningen,
det gick på 5 min eftersom jag bara ville ha ett nytt recept,
dom kollade även mitt blodtryck dom var helt normalt,
skönt att höra eftersom jag låg så lågt sista veckan på praktiken.

När jag ändå var på stan så kolla jag runt lite i butikerna,
hittade en massa jag ville ha!
Men sparade mig till på lördag när jag ska till birsta med familjen.
Men innne på H&M så sprack hela "bara-titta-konceptet",
ett vitt långlinne med ett ankare i guldpaljetter fick följa med,
och en svart trikåkjol som man kan ha under långlinnen
som inte är tillräckligt långa, tog en i strl M,
men när jag kom hem visade det sig att det var för stort.
Orkar inte åka och byta storlek så jag provar
att tvätta och tummla den, ev sy in den lite.
Annars kan jag köpa en ny, kosta bara 50 spänn.

Hade dunkade huvudvärk hela förmiddagen oxå,
tänkte att det var vätskebrist så jag gick till barista
för att köpa den absolut godaste smoothien jag har smakat!
jordgubb med lime tror jag det var i, och det smakade riktigt sommar!
Köpte även chaipulver, och jag har redan bränt av min egna chai-latte
här hemma!
Huvudvärken gick inte över, så efter att jag hade hämtat ut recepten
på apoteket så blev det bussen raka vägen hem.
Där däcka jag i sängen och sov mellan kl 12 och 14.30,
drömnde jätte konstiga saker om nå katter,
och att jag, mamma och Elias höll på att fota när
katterna sprang i en korridor, och en av katterna var vit
och jätte surig, men ändå snäll, och jag tror den kunde prata!
Plus att det var nån som hällde ut glögg på obehandlat
trägolv så det blev rött, jaja, drömmar är sällan begripliga.

Nu blir det softningen resten av dagen, ev. lite plugg.
Är ju fortfarande inte helt fit for fight än.
Behöver spara krafterna tills imorn när familjen kommer,
måste städa en massa och så!

Tänkte ta bilder på de jag hade köpt, men orka inte. sorry





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0