Snart smäller det

Jag har ju examinationseminarium imorn på eftermiddagen,
men det kan man inte tro, för jag gör allt annat än att förbereda mig!
Har vart ner på stan och shoppat lite systemet inför helgen,
sen drog jag iväg till lidl, jag var mest ute efter en typ av "köttbullar",
eller cevapcici som dom heter, har formen som en oxjärp,
men med en helt annan kryddning som gör att även jag äter dom!
Till det har jag ris och creme fraiche med sweet chilisås i.

Tänkte bjuda Björn på den maten idag faktiskt, lite för att vara snäll
och mycket för att få träffa honom. Vi lever typ ett distansförhållande
på samma ort nu (typ 2 kilometer ifrån varann), jätte konstigt! Jag vet!
Björns prioriteringar ser typ ut så här 1: skolan, 2: träning, 3:moa.
Och när hans tid typ bara räcker till dom första två så blir det så här :(
Men det finns ett ljus i tunneln...

efter att jag hade kört runt hela stan och handlat lite, och även insett
att det enda jag tycker va bra med lidl var cevapcicin så begav jag mig
tillbaka mot nacksta. Fick en impuls och svängde in på biltvätten som
ligger efter vägen, det är nån miljövänlig 24/7 tvätt.
Och för tjugo riksdaler fick man en polett som i sin tur gjorde att
man kunde rocka loss med högtryckstvätten i 3,5 minuter.
Så nu är nisse lite finare iaf, trotts att han börjar rosta :(

Nä undra om man inte borde öva på sin presentation eller
läsa in sig på frågor ändå, men vart hittar man energi till sånt?
Senare på kvällen va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0