Tisdag

Idag så vaknade jag kl 8,
på började operation fixa recept till kortisonsalva och p-piller,
vilket var en resa i sig när var man än ringde så
blev man hänvisad nån annanstans.
Men med hjälp av en väldigt tillmötesgående sjuksköterska
på hudmottagningen och en tid på ungdomsmottagningen på torsdag
så ska recepten vara mina!

Sen droga jag mig med lite alvedon och begav mig till skolan
för att ha den andra av tre examinationer i denna tråkiga kurs.
Det gick lite sisådär, jag var nämdeordförande och freestylade
genom hela presentationen, men vi verkade bli godkända iaf.

På väg hem så handlade jag lite på ica och hämtade ut ett paket.
Det var från My och innehåll en väldigt fin födelsedagspresent
i form av presentkort på systemet, en jävligt snygg schal,
badskum och massageolja i en favoritdoft.
Tack My!

Eftersom jag är piggare idag, eller ja, jag är fortfarande väldigt förkyld,
men lite ork och energi börjar komma tillbaka iaf,
så kom jag på att jag skulle göra egna fiskpinnar
ev en bit torskfilé jag hade hemma!
Sagt och gjort så satte jag igång!
Dom blev inte så snygga, men rätt goda med lite salt på!




Bildbevis på begäran för dom som tvivlade!


Kommentarer
Postat av: mamma kikar in

oj.....jag är hel imponerad ser jätte proffsigt ut...vem har du ärvt den talangen från? pappa kanske ;))

Ps...skulle gärna hört din inproviserade nämndordförande....där kanske jag har lite gener med iallafall :))

2010-04-13 @ 21:24:09
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0