Torsdag

Vilken tråkig dag det här känns som.
Sov länge iallafall, typ till halv elva, vilket var min plan,
jag vill vända på dygnet lite så jag orkar med helgens festligheter lite bättre.
Annars har jag vart ut på en tur i naturen, kvoten av den blev 9241 steg, 6,4km på 70 min.
Tiden hade vart bättre om jag inte hade bestämt mig för att ta vägen över berget från
sidsjön till nacksta, för den slingan var antingen täckt av sorbéaktig snö eller lervälling,
så nu är inte mina skor så jävla vackra heller.
Och jag är så sugen på att köpa löpartights och löparjacka så det går ännu
bättre att hejja på ute i spåren. Har hittat ett paketpris på teamsportia av märket craft.
undra om det är värt att lägga ut 700 spänn? Även om det är knapert den här månaden?

Jag tycker att märket craft är bra, men är mindre förtjust i att det är rosa detaljer.
Ska nog kolla in på brandworld om jag hittar nått prisvärt där först.

Annars så borde jag nog städa lite här hemma, den frånvarande sambon blir
närvarande från och med imornkväll, vore kanske trevligt att ha det lite fint då.
men just nu ligger energin på noll, lägger mig och slöar ett tag till!

Imorn är det ju valborg oxå, jag ska sattsa på förrådet och sen kåren.
Jag och Ida hade nån slag vision om att sitta i solen och pimpla vin,
men nån sol verkar inte vilja vara med i leken, men vin blir det iaf!
Jag ska fira att våren är på gång, att tråkigaste kursen ever är slut, och
att en ny rolig kurs börjar! och försök supa bort lite ångest, fast jag vet att
den bara blir värre dagen efter, haha. Nä jag vet inte när jag var askalas sist?
Så det är nog på tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0