vägglöss = ett minne blott!

Jag började dagen med en jätte tråkig föreläsning
om lagar och regler, nyttigt att veta? Ja visst!
Men som vår lärare sa: Det är ju inte så upphetsande!

Vid lunchtid tog jag mig hem för att invänta
skinnbagge-killer-boy, när jag öppnade dörren
för honom så tyckte jag att jag kände igen killen,
men kunde inte sätta fingret på det, jag kände även
igen hans röst. Han var väldigt hjälpsam och snäll,
vände upp och ner på halva mitt rum och sprutade
ner hela sängen och alla golvlister med nått gift
som man tydligen kan döda råttor med!
Och eftersom dom jävla äcklen (vägglössen) bosätter
sig i sängen så erbjuder saneringsföretaget att ta med sig
sängen och frysa den så allt verkligen dör.
Förhoppningsvis skulle dom göra det redan nästa vecka.
Men tills dess ska jag sova i sängen, för kroppsvärmen
lockar fram dom, men då hamnar dom i giftet och dör, haha!
Kvällen kommer även att bestå av att tvätta allt som har med
sängen att göra i 60 grader (tur att man har så lätt att få tvättstuga här).

Efter att killen hade gått så kom jag på vem det skulle kunna vara!
Jag tror han var med på lyxfällan för inte så länge sen när dom var i stan,
han tog en massa smslån och bjöd sina polare på krogen hela tiden.
Jag googlade lite och kom fram till att han hette Tobias,
och på lappen jag fick av honom är initialerna TB.
Det måste nästan vara han, coolt!
Kul att han har jobb då iaf!

Tror även att jag håller på att dras ner i förkylningsträsket,
har börjat hosta plus att det inte alls kändes bra i öron och hals
på friskispasset ikväll. Det får bli vilodag imorn.
För på Lördag fyller jag ju år och ska på boda borg,
och så har det blivit så att jag ska ha lite fest här hemma
mellan boda borgs lekar och krogen! Det blir nice!

Nä nu ska jag ladda inför en helvkväll i tvättstugan! yey...not!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0