Valborg

Idag är det knugens födelsedag och sånt firar vi med att bränna kasa/brasa.
Dock blir det inget sånt för mig, blev inte så poppis när sophuset
brann ner förra året på förrådet. Men elden ska få härja fritt
i grillarna, själv ska jag nog grilla hamburgare, lagom avancerat.

Sophuset förre året där jag bodde då.

Har även städat lägenheten nu, kom inte till skott igår, så
då fick man ta sig en sväng om idag istället.

Jag hoppas verkligen att det blir en bra dag och kvälll,
jag behöver det, jag behöver bli lite berusad och umgås med vänner.
Jag ska ju vara så stark nu att inte ens en orkan kan blåsa omkull mig!
Men lite sol hade ju ändå inte varit fel!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0