Oh Happy Day!

Idag känns som en bra dag!
Jag är ledig, har sovit till 10 på morgonen,
ska snart ta mig en promenad.
Och efter det så måste jag nog ringa hem och gratta min
lillebror, Elias fyller nämligen 18 år idag!
Fattar ni!! 18 år!! Jag var ju 18 inyss!!!
Jaja, nu är det lillbrorsan som håller på
och tar körkort, och det stundar väl inte
fören han är på krogen och ränner!
Ska slå in hans present idag,
hoppas han blir glad, köpte de han hade önskat
sig, fast lite värre än vad han förväntar sig
skulle jag tro!


I eftermiddag ska jag ner på stan,
först ska jag kolla på ett par jeans,
vill ha ett par som inte är tighta,
är lite trött på tighta jeans faktiskt.
Ibland är det skönt att sätta på sig nått
som inte sitter åt.
Sen blir det Bio med Björn, My och Stefan,
det är jag som står för påhittet!
Vi ska se den där nya filmen Inception.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0