brum brum med jumjum

Jag tog mod till mig och startade gardinprojektet!
Det tråkiga är att mäta, nåla och pressa innan man kan sy,
och typiskt nog så tar det dubbelt så lång tid oxå!
Men det är rackarns trelvigt att sy på min "jumjum",
har aldrig krånglat (peppar peppar ta i trä) och låter
bara jumjumjumjum när man syr, man blir ju kär!
Knåpade även ihop en matschande kudde av tygspillet.
Hoppas My tycker att det blev lika fint som jag när hon kommer hem!




Min kära dator är numera frisk!
Den fick sig en dos med recoveryskivorna så belv allt bra.
Och den externa hårddisken fyller sin funktion.
Dock fick ta lite hjälp av min käre pojkvän för att lyckas med
projektet, jag är väl inte super haj på datorer,
medans han tar examen i datateknik till sommaren.
Skit bra idé tyckte jag, ända tills nu när jag ska sitta vid
datorn själv, allt är så annorlunda, för han har fixat och grejat
med en massa saker för att det ska bli säkrare, och för att jag inte
ska kunna klanta mig. Men jag vänjer mig förhoppningsvis!

Nu blir det en lugn kväll för att ladda inför praktiken 07.00 imorn!
Då ska jag och Robert köra igång med studentsal,
dvs. jag och Robban har en egen tvåsal att ta hand om med allt
vad det innebär, skrämmande/spännande! (stackars patienter bara,
dom blir ju som våra försökskaniner).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0