Helg!

Nu är det helg igen efter en fartfylld vecka på praktiken!
Den här veckan har jag ju gått med min handledare som
är sjuksköterska, så nu känns allt väldigt intressant!!
Har fått göra så mycket den här veckan känns de som!
Bland annat sätta kateter, sätta PVK, ta venprov,
sätta både vanligt dropp och antibiotika dropp, ge injektioner,
ringa en massa samtal, följt med patienter till olika undersökningar
som gastroskopi, röntgen och urologen, skriva in nya patienter.
Ja det snurrar minst sagt i huvet!
Behöver nog helgen att vila hjärnan lite innan de
blir måndag igen! Men jag har verkligen roligt på praktiken!
Man glömmer snabbt att man klev upp 05:15 på morgonen.

Dagens planer blir att försöka komma iväg på friskis,
träffa Björn och ta hand om mig själv lite granna!



(Uppdateringen på min blogg kommer att bli väldigt
sparsam nu under praktiken, finns inte så mycket
energi över till den just nu.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0