Helgen

Gårdagen blev en lååång lördag som började med tentaskrivning kl 9.00.
Kändes inte helt okey den här gången heller, men hoppas som fan att jag klarar den,
smärtfysiologin inom palliativ vård är inte det lättaste alltså!
Sen blev det lite lunch och shopping på stan innan jag tog
bussen upp till sjukhuset, där blev det praktik från 13.30 till 21:30,
precis som man vill ha det en lördagkväll :/
Men det gick bra iaf, man lär sig nått iaf motför när man ligger i
soffan och ser på TV.

Idag (söndag) var det perfekt väder för att prova mina nya skidor,
hade dock lite för höga tankar om mig själv när det gäller
färdigheter i skidåkarkonst!, för jag börjar med att ta mig upp för
"nackstaberget", lite väl tungt blev det, speciellt när man inte har
åkt på typ 6 år (minst), inte tränat på ett tag och spåren var igensnöade.
Sen så började jag få ont i fötterna och skavsår i hälarna,
tänkte inte på att sprillans nya pjäxor är som nya skor,
och måste användas ett tag innan dom blir skön, aj aj aj.
Men jag tog mig upp för berget, sen vände jag och åkte hem,
det var roligare när det gick lite fortare utför.
Det blev en tur på knappa timmen, och jag känner mig rätt nöjd,
det lär väl märkas mer imorn om jag får träningsvärk eller inte av turen.

Nu ska jag baka en kaka, för snart kommer Elina hit och ska
plugga med mig, vi ska sätta sprutt på rapporten!

Tänkte även bjuda på dagens outfit och shoppingen sen i lördags



Kommentarer
Postat av: Carina

Då är vi två som hann med mycket på lördagen....snygga saker du fyndat,armbandet festa dimn mor loss i på 80 talet ;))

På det svarta läderarmbandet ska det sitta turkosa stenar på...var de nu tagit vägan :/

Hoppas du känner lite i benen idag efter skidfärden...annars var det väl lik fa.. ;)

2010-03-01 @ 07:44:10
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0