Not Sundsvall

Nu är tågbiljetterna till stockholm äntligen bokade!
26-28 mars ska jag och Sara shoppa, festa och
gör det vi är allra bäst på; PRATA!
Den här resan blir ljuset i tunneln i denna vinterkyla!
Och jag har bestämt att det är vår i huvudstaden då!


På tal om att åka ifrån Sundsvall så fick jag mail
från min chef på hemtjänsten hemma i Alfta,
mest för att jag ville ha ett sånt där intyg/betyg,
men fick även svar på att jag har jobb hemma i
sommar i 8 veckor. Det är inte drömsenariot igentligen,
men samtidigt kan man inte tacka nej till jobb i dessa tider,
(speciellt inte ett jobb jag igentligen trivs på)
och jag har ju inte sökt nått i Sundsvall än (så jävla svårt att hitta).
Och i sånna fall så blir det absolut den sista (och fjärde) sommaren
på hemtjänsten, eftersom att jag är färdig sjuksköterska nästa sommar!
Jag tackade iaf JA till hemtjänsten i Alfta, men skrev oxå
att jag hör av mig om jag mot förmodan skulle hitta jobb här i stan.

Annars är det som vanligt och det rullar på med praktiken,
dock fick jag schemaändringar idag, och jag ska jobba lördagkväll.
Blir inte direkt en lugn helg den här veckan.
Fredag - Tentaplugg för hela slanten
Lördag - Omtenta på förmiddagen och sen praktik på eftermiddagen/kvällen
Söndag - Rapportskrivning med Elina


Nu blir det en varm dusch, sen kommer B hit och myser med mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0