gräsänklingen!

Japp, idag blev jag gräsänkling, Björnis ska ta den tidiga
bussen till Vemdalen och student skiweek imorn, och blir bort tills
på torsdag, själv ska jag vara hemma och börja min första vecka
på praktiken, det blir riktigt spännande, så de är inte så tråkigt
att man fick stanna hemma från fjällen ändå.

Idag har jag rensat lite bland papper i mina tidsskriftsammlare (stavas?),
det blev en hel kasse full skräp som fick vidga sinna vyer till soprummet.

Sen blev de en tur ner till fläskis och sunkis (även kallad friskis&svettis),
och idag hade jag inte stutts i benen, stum som en fura kände jag mig,
men man får väl hoppas att de tog lite ändå.

Lördagskvällen kommer att spenderas med dessa två godingar(?)
 


Annars så öppnar kårhuset upp sina dörrar ikväll efter juluppehållet,
men jag är lite less på det där huset just nu, behöver vila från alla
förpliktelser, även om jag inte har några just nu, så blir jag väl indragen
i nått om jag dyker upp där. Nä tacka vet jag hemmakväll i soffan!
All by my self!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0