Imorn börjar allvaret!

Idag har jag vart upp på sjukhuset och haft intro på min avdelning,
blivit visad runt helt enkelt, allt känns nytt och främmande,
den korta visiten på 2 timmar räckte för att jag ska inse att
imorn blir det en dag av förvirrning.
Denna vecka ska jag gå med undersökterskor,
känns skönt att börja i rätt ända, en ända som är lite bekant hoppas jag,
omvårdnad av äldre har man ju vart med på förr.
Så imorn ska jag infinna mig kl 07:00 på min avdelning,
vilket betyder att jag kommer att åka med bussen som går 06:08,
vilket betyder att jag kommer att kliva upp okristligt tidigt imorn!!!


Nu blir de avslappning till "halv åtta hos mig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0