Pyjamasparty hela dagen!

Min praktik är som ett enda stort pyjamasparty,
eller hela sjukhuset är de till och med!
All personal går runt i "pyjamas",
och alla patienter har ju typ pyjamas på sig.
Snacka om att jag har bytt riktning helt och hållet
sen gymnasietiden med mode och kläder!

Kul om jag skulle bli modebloggare,
då skulle dagens outfit se ut så här varje dag!
Med beskrivningen:
Vit/blå tunika eller pikétröja - landstinget
vita byxor med stora fickor - landstinget
Röda sandaler - ecco
Matscha gärna med accesoarer som ett ID-kort och färglad plastficka i bröstfickan


Idag är jag väldigt väldigt trött!
Somna i soffan en sväng när jag kom hem,
och att jag kom hem är ett mirakel!
Stadsbussarna slirar som fan i det här snövädret.
Både tröttheten och snöovädret satte stopp för
min planer på ett friskispass, palla med nå sånt nu!!
Men mat vill jag dock ha, men orkar inte göra nån,
vore gott med en kebabrulle kanske,
men även här sätter snön stopp för de,
och fläsket som jag hade tänkt att träna bort.
Funderar på att baka en egen pizza hemma,
men jag vet inte riktigt, fläskigt de oxå,
och så tar de lite tid!

Nä jag får väl gå ut till köket och gräva efter nått nu,
magen kurrar ju efter en lång dag!!


Kommentarer
Postat av: Carina

Vilket härligt kåseri...om ditt liv :))

2010-01-28 @ 18:57:17
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0