Tenta time!

Idag är dagen kommen, dagen med tenta i Palliativ vård!
Skönt att den inte började fören kl 14, annars är de alltid kl 8.
Ska ta och läsa lite anteckningar och sånt där nu på förmiddagen,
inte för att jag kommer att lära mig nått mer, men de känns bättre iaf!

Imorse var både jag och björn super sega, men B kände att han behövde
komma upp och iväg till skolan, så han gick och gjorde frukost medans
jag låg kvar och myste lite i sängen, sen kommer han in och säger
att frukosten är färdig! perfekt!
Men ska jag vara ärlig så är det oftast tvärtimot, att B ligger i sängen,
och jag gör frukost, hehe.

Idag så tar även T6 sjuksköterskeexamen, är så glad för dom!
om 1½ år är de min tur, längtar längtar!

Och i övermorgon ska jag och B till ö-vik och plaska på paradisbadet!
Vi längtar så mycket, speciellt eftersom de inte blev av förra helgen!


Kommentarer
Postat av: mamma

Håller tummarna för dig :)

Annars leker jag tysta leken idag....bara väser när jag ska prata :/

2010-01-14 @ 13:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0