A shoppoholic!

Såg på facebook hur olika folk planerade att göra sig av
med skatteåterbäringen som ska trilla in snart,
och såklart så tänker Moa då:
- Hur ska jag göra av med mina pengar?
- Vad ska jag få unna mig för skatten som återvänder?


Svaret blev en rund på H&M shop online.
Mycket rea där nu, och jag har enda sen
i vintras när första vårkatalogen kom
tänkt att beställa några enkla klänningar,
trivs så bra i de med ett par leggings.
Dock fanns det dåligt med leggings
att beställa, men men,
Ska ju till Lager 157 och shoppa loss
i helgen oxå.

Jag är iaf nöjd med mina fynd för runt 500-lappen.
Och allt kommer i ett paket vecka 26,
orkar inte få 3 olika paket bara för att grejerna
inte kan levereras samtidigt, plus att det blir roligare
med ett stort paket, lite julaftonskänsla på nå vis!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0