Ja och Nej!

I fredags var det en dag av mycket hopp!
På jobbet så blev en patient hastigt magsjuk,
och såklart så är det jag som står mitt i alltihopa.
När jag kom hem så gick jag och Björn kollade
på en lägenhet lite längre ner här i nacksta,
mycket bättre och lugnare område och fin
lägenhet med samma planlösning som jag bor i nu.

I fredags hoppades jag djupt på att slippa få
magsjuka själv och att vi skulle få den fina lägenheten.

I lördagsmorse, runt halv sex på morgonen så
börjar pendlingen till toan efter en hel natts illamående.
Fy fan för att kräkas och muppa med magen!
Runt 10-11 tiden ringer dom från Mitthem till Björn
för att medela att vi har fått lägenheten.
Så Jag fick både magsjuka och lägenheten,
på gott och ont!


Nu kommer Björn med mat från thaikiosken,
ska prova inta fast föda för första gången på över 48 timmer!
Önska mig lycka till!

Det som nästan suger mest är jag missar 2 arbetsdagar och där med
över 1000kr i rena pengar för att jag blev smittad av magsjuka på jobbet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0