Ready to go!

Nu har jag storstädat hela lägenheten,
kan ju inte ha dammråttor liggandes lite här och var
och man ska få finbesök.
Så nu är det bara morotskakan kvar att baka!

Sen så måste jag ta en dusch och så oxå,
känner mig inte precis jätte fräsch.
Men har mina funderingar på en promenad först,
och inte regnet hinner före mitt beslut.

Tänk att den här veckan hat gått så fort,
nu är det redan fredag och ikväll ska vi ut och
äta med "svärfamiljen" och sen ha lite kalas här hemma.
Imorn åker vi hem till Alfta och på söndag ska vi shoppa och bada!
Och vips så står jag väl där på sjukhuset och ska börja jobba!
Räknade ut att om 2½ vecka så får jag min första (halva) månadslön,
sjukt med tanke på att jag inte har börjat jobba än!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0