Slappt och gott

Det gäller att lata sig riktigt nu när man har en veckas ledighet!
Sova länge på morgonen och inte anstränga sig för mycket.
Gårdagens kraftansträngning bestod av en tripp till birsta med Björn.
Jag kom nämligen på en idé och behövde införskaffa allehanda grejer.
Jag tänkte nämligen ha lite examenskalas på fredag för B!
Först ska vi ut och äta med hela hans familj, ska bli spännande
att träffa hans syskon för första gången! Sen tänkte jag bjuda på
efterrätt och med tillhörande bubbel hemma hos mig!
Så jag var ju tvungen att köpa lite champagneglas och skumpa!
Det blev en stor flaska skumpa och en mindre alkoholfri för den som kör
eller inte vill inta berusningsdrycker.
Sen svänger jag nog ihop en cheesecake med bär att bjuda på.

När jag ändå var i birsta så tog vi ett par varv i birtsacity,
jag ville ha en ny bikini, köper alltid en ny bikini inför sommaren,
och i helgen ska vi ju bada också!
Hittade en jätte fin bikini på cubus som är svart med nitar!
På H&M så hittade jag ett jätte fint linne som jag har spanat på länge
och ett grått nagellack. Björn var inte sämre och hittade ett par
kostymskor på rean, han lär ju behöva såna nu när han ska bli
en fancy pancy it-konsult!

Helgen kommer verkligen bli en familjehelg!
På fredag kommer Björns familj ner för att fira
hans examen, och så fort dom åker från sundsvall
på lördagen så åker jag och Björn ner till Alfta.
Där sover vi en natt för att sedan ta en heldag i dalarna
med äventyrsbad i borlänge och outlet-shopping i sågmyra.
Sen blir det en natt till i Alfta innan vi brummar upp mot
sundsvall igen på måndagen, sen på tisdagen börjar jag att jobba!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0