Sommar

Soligt och varmt

Korta shorts och linne

Björn kom hem

Myspys hela dagen i solen

picknick

Kärlek





Jag flyttar ett par hundra meter,
till en lägenhet med precis samma
planlösning som den jag bor i nu.



Men det kommer att bli perfekt,
för den nya lägenheten nyrenoverad
sen 2 månader tillbaka med kaklatbadrum.
Och man ska inte klaga när man har
ett stort kök, ett vardagsrum på 21 kvm,
ett barum, en gästtoalett, två sovrum,
två balkonger, ett grovkök och en klädkammare!

Nån gång i slutet av september ska jag lägga upp
bilder på den nya lägenheten, så ni ser hur jag
och björn har fått i ordning det!
Det ska ju trotts allt shoppas loss på ikea
för över 15000 kr!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0