To-Do-List

Idag har jag gjort en lista över saker som ska göras.

  • Köpa examenspresent till B
  • Lämna iväg klädkassar till erikshjälpen
  • baka cheesecake
  • ev. baka en morotskaka oxå
  • städa lägenheten
  • Lägga ut saker på tradera
Som ni ser har jag redan bockat av en sak på listan.
Jag har enda tills imorn innan vi ska äta med Björns
familj på mig att göra dessa grejer, så jag behöver
inte direkt stressa.

Jag har även googlat runt en del på aquanova,
som är äventyrsbadet i borlänge som jag och B ska
till på söndag. Enligt en hemsida som har testat landets
alla äventyrsbad så ligger aquanova i sverigetoppen,
ska verkligen bli asroligt att åka dit och testa alla grejer!



Det är bra att både jag och Björn har lite barn i oss än och
kan åka och göra sånna här grejer tillsammans!
Nöjesfält ligger oss oxå varmt om hjärtat!
Plus att B är den enda killen som jag kan shoppa med,
alla andra killar som jag har shoppat med har gjort
att jag känner mig obekväm och inte kan kolla i lugn och ro.
Det känns ju bra att jag har hittat B iallafall!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0