Det svåra valet

Jag är mitt uppe i ett mycket svårt val just nu,
det är valet om ett par glasögonbågar.
Mamma har fått bedömt genom webcam,
mina praktikhandledare har fått säga sitt,
och ikväll ska Björn få bedömma mer noga.
Imorn ska jag iaf gå tillbaka till Synoptik
med bågarna och säga vilket par jag vill ha.
Jag hade 5 par bågar med mig hem,
två är redan bortsållad, så nu är det 3 kvar.
Fast det står mest mellan två, Ray Ban eller D&G bågarna.

Hoppas mest på att dom nya brillorna ska förbättra
trötthet/huvudvärk och spänningshuvudvärken,
tror ändå starkt på sånna här plastbågar utan "näspluppar",
och jag lär ju inte få eksem av dom heller.

Men det var ju just det där att man vill se bra ut oxå.
Orkade inte fota bågarna på mitt huvud, ser rätt sliten ut idag oxå.
Men lite bilder skadar ju aldrig...




Annars knallar livet på rätt bra. Var på bio i måndags med Björnis,
vi såg Avatar (typ ett decenium efter alla andra), så nu har jag fått
mer respekt för träd (för en liten stund iaf) och vill oxå ha en lång
häftig fläta med tentakler.

Praktiken rullar på, hade hand om 3 patienter själv idag, Good Work Moa!
(alla patienter överlevde min 9 timmar långa tjänstgöring)

Snart kommer min trevliga pojkvän hit och ska mysa med mig,
ytterst trevligt!

Funderar även stark på en comeback på Kåren i helgen,
har ju inte vart där sen nyår, tror att min semester från det
huset är färdig nu!
(men nu ska jag bara vara där och har trevligt och kanske
dricka nån drink, INTE jobba!)



Kommentarer
Postat av: My

Ah, klurigt det där med bågar....! Jag tyckte ray ban bågarna var snygga, men annars såg alla ganska lika ut så här när man såg dem på kort. Må bästa bäge vinna! Puss

2010-03-03 @ 20:13:14
URL: http://lillmysan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0