suck

Jag måste vara inne i nån slags vårdeppretion just nu,
allt är bara jobbigt och usch och blä.
Kan ju ha och göra med att jag har haft ont i huvet varje
dag i 2 veckor nu, typ migrän hela tiden.

Sen idag så var det väldigt stressigt på praktiken,
och inte gör det allt bättre att ringa jobbiga samtal
till otrevliga människor, fattar inte folk att man gör sitt
bästa och att man är student och inte kan allt till 100%,
och jag gör ju bara som jag blir tillsagd, fy fan vilka människor det finns!
Som tur är så har man helt underbara sjuksköterskor på
avdelningen som står upp för en och peppar.
Men idag så gick det så lång att chefen skrev en avvikelse
för dåligt uppträdande och bemötande.
Sånt här kommer man inte att sakna efter sista passt imorn.
Då fick jag skriva av mig lite om det....

Nått posetivt är att jag har fått mina nya glasögon idag,
så jag hoppas verkligen att huvet blir bättre nu!
Det kanske kommer en bild på dom senare,
ser jävligt trött och sliten ut nu.

Och sen så är det bara lite mer än en vecka kvar tills jag
ska åka ner till sthlm för att hälsa på bästaste Sara!
Längtar verkligen efter att komma bort från allt här nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0