Back not on track

Tillbaka i Sundsvall sen igårkväll.
Har haft en mycket skön helg hemma i Alfta må jag säga!

Idag är det meningen att det ska vara hård och skoningslös
tentaplugg på schemat, jag är trött och slö, den sedvanliga
seg som en deg har infunnit sig.
Men snart ska jag gå ifrån min datapaus och plugga igen.

Fick även mail från reportern från aftonbladet med artikeln,
jag skulle läsa igenom den och se över om det var nått som
borde ändras. Jag vet inte om det är för att intervjun gjordes
över telefon eller om hon har lite för mycket journalist iver i sig,
men nästan halva artikeln var lite bakom bakfoten.
Så jag fick skriva ett långt mail tillbaka och förklara om vissa
delar som blivit helt uppåtväggarna.
Och imorse så ringde fotografen också, så hon ska
komma imorn och ta bilder på mig och mitt lusbo,
usch och fy, jag som inte gillar att va med på bild,
speciellt inte i en tidning som säljs över hela landet.

Men men.....

Nu tillbaka till plugget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0