gratisfylla

Imorse när jag vaknade så kände jag mig så mosig i huvet,
typ som när man har sovit i 13 timmar, fast jag hade bara
sovit i mina normala 8 timmar. Gick upp och duschade,
vilket inte var helt lätt när jag var yr som en full tupp.
Det var när flera gånger att jag tippa ur badkaret när
jag blundade. Lyckades få på mig lite kläder och göra
i ordning frukost, tänkte att det kanske var nått jävulskt
sockerfall jag hade. Lite bättre blev det, men jag är fortfarande
jätte jätte yr, jag kan knappt gå rakt. och det här gör ju mig
illamående :(
Hoppas verkligen att det blir bättre tills jag ska till skolan i eftermiddag.
Hur fan kan man vakna upp och vara så himla vinglig?

Annars så var det trevligt att det var kursstart igår,
men mindre trevligt att läraren i psykiatri blev hastigt
sjukskriven och föreläsningarna igår eftermiddag
och idag på förmiddagen blev inställda.

Men jag och Kajsa snurra runt i stan på lite olika ärenden
igår vid lunch istället, vi åt thaibuffé, leta vart UM har flyttat,
och så skulle jag kolla på löpartights, och jag har fan inte
tur med dom där tightsen alltså, dom är ju slut överallt!
Och när jag hittade ett par i min storlek igår så var dom
alldeles för stora fast det var storlek 34, måste ha vart en
konstig modell!

Nä nu orkar jag inte skriva mer, är så yr, så konstigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0