Inte

Nån mer än jag som börjar tycka att jag är
duktig på att blogga nu för tiden?
Kanske inte att innehållet är top notch,
men jag uppdaterar rätt ofta, och det är de
som räknas! Märks på besökarsiffrorna, KUL!!

Idag blev det inte som jag hade tänkt mig,
sov hos Björn eftersom lyxfällankillen var här igår
med en kompis och hämtade min säng för frysning,
(Dö loppjävlar döööööö).
Och jag hade tänk mig att lura iväg B på en mysig
frukost på barista imorse, men så kom vi på att det
är "söndag" eller nån kristitjofräsdag, och då öppnar dom
senare plus att synoptik lär ju vara stängt, och det var halva
grejen med att åka till stan!

Idag hade jag även tänkt att vara en duktig flicka
och träna och plugga en massa, men eftersom jag och
myspysen som börjar på B låg och pratade ända in på
småtimmarna så är jag rätt så tärd idag, seg i huvet.
Plus att B klämmer ur sig att han har tvättstugan kl 5 imorn,
så erbjöd jag mig att tvätta åt han hemma hos mig.
Jag är ju ändå fri idag, och är verkligen inte pepp på att
vakna upp i okristlig tid imorn! Usch vad jag skämmer bort han.
Så när jag kommer till honom ikväll så har han kläderna
tvättad och vikt! ToffelMoa säger jag bara!!!

Jag har även dammat av en gamal goding ur garderoben idag,
måste se så att den passar inför lördagen!

Jag var rädd för att den skulle vara för liten,
men jag tyckte snarare att den var för lite för stor,
egoboost!

Och vad ska jag på för bal på slottet tänker ni nu?

Jag ska faktiskt på McDonalds!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0