Jag vill ha en hund!!!

Det är nått som fattas i mitt liv,
och jag vet precis vad de är,
det är en hund!!!!
Jag har alltid haft en hund hemma i alfta,
dom flesta av mina släktingar har hund,
jag måste ha en hund!!!

Välj fritt vilken ras ni vill ge mig,
men här kommer min önskelista i tur och ordning!





Fick höra av en gamal kompis hur denna hade en teori om
hur det oftast var mer välbärgade människor som hade hund,
mycket för att han nån att kontrollera, och att mindre välbärgade
hade katt, får dom gillar djuret för det den är och har inget
kontrollbehov.
Så jävla bullshit!!
Jag vill inte påstå att jag kommer från en välbärgad familj,
och vi har absolut inte haft hund för att känna makt över något.
Det handlar mer om vad man är uppväxt med, hade jag växt
upp med katter hade jag väl suttit och tråna efter en katt,
men nu är jag uppvuxen med hundar, och därför vill jag ha en hund!!!



Kommentarer
Postat av: Carina

Förstår att du kan längta efter det...men tänk praktiskt nu.

Upp tidigt på morgonen för att hinna rasta...inte bara att släppa ut den när man bor som du gör.

Hundvakten (dina föräldrar ;) bor långt bort ;/

2010-05-11 @ 20:37:50
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag satt hundvakt till en jättefin rottweilervalp i söndags och kommer garanterat få göra det igen:) Jag hoppas du hittar något sätt att dämpa ditt hundbehov:)

Kramar

2010-05-12 @ 08:53:58
Postat av: Hanna

Jag är inte uppvuxen med nåt djur men jag trånar efter en katt :)

2010-05-12 @ 11:05:08
Postat av: Moa

Sara: guuud vad mysigt! jag har valpsjuka så det heter duga!!

Hanna: Då är du en kattmänniska av naturen :D

2010-05-12 @ 12:54:17
URL: http://moanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0