Mys på stan

Idag så lyckades jag få med mig killen på stan,
han hade ingen frukost hemma plus att han
skulle klippa sig! det blev grillade mackor och
smoothies på barista, sååå gott!
Medans han klippte sig så var jag på synoptik
och fixa med glasögonen, så om en vecka
så kommer dom nya glasen, hoppas jag ser
bättre på långt håll med dom.
Jag var även in på H&M en snabbis och såklart
så lyckades jag shoppa en kjol för 50 kr och
en klänning för 70 kr, bra priser!
Nästa gång vi får pengar ska jag köpa en kavaj
tror jag!

Måste säga att det är jävligt disigt ute idag,
blött och tråkigt, så jag pallar inte att gå iväg till
gymmet idag heller, latmask till kvinna som man är.
Istället så pysslar jag ihop nått ätbart och ska
försöka plugga lite.

Har även pratat med Pappa idag, han har ju äntligen
vart iväg på vårdcentralen för sin kärlkramp nu,
så nu är det provtagning och remiss till hjärtenheten
i Bollnäs som gäller, skönt!
Jag som ändå är rätt insatt vad som händer vid kärlkramp
och vet vad en obehandlad kärlkramp (angina pectoris)
kan leda till, vill ju att han ska fixa det här!
Nä, tänker inte ta emot nå samtal om att pappsen
har fått en hjärtinfarkt, no no no!
Pappa har även vart så snäll och köpt nya småstadsliv
filmen, och skickat upp den tillsammans med 2:an,
dom hittade inte 1:an hemma :(

Undra vad man ska hitta på ikväll???
Är ensam hemma igen eftersom My
har dragit söderut för att åka finlandsbåååt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0