The human centipede

Igår så blev det en väldigt lång dag för mig,
började i skolan halv nio, hade föreläsningar
fram till fyra, sen kl fem så började
instutitionsmötet med IHV.
Som tur är så bjuder ju IHV på middag,
igår blev det på den mysiga cafét/resturangen
Tant Anci & Fröken Sara.
Dom här möterna är rolig att gå på ändå,
för man får bra inblick i vad som händer i utbildningen,
man har chans att påverka samt att dom bjuder på mat!
Hela evenemanget var färdigt kl nio, och då åkte jag
hem till Björn för att se en film som hade har pratat om i veckan.

The human centipede heter den, alltså den mänskliga tusenfotningen.
Det är en äcklig rysare kan man säga, eller en "sjuk-i-huvet-film".
Det handlar iaf om en kirurg i tyskland som var känd för
att operera isär siamesiska tvillingar, men han löper amok
kan man säga och vill skapa en mänsklig tusenfoting.
han hade gjort en test operation på sina tre hundar före,
men nu skulle han göra drömvisionen.

Här kan man se hans skisser och lite bilder från filmen.

Jag kan rekomendera den här filmen för dom som inte har en allt för
känslig mage, men både jag och Björn trodde ändå att den skulle
vara ännu äckligare än vad den var. En typisk psykorysare där
tjejen springer åt fel håll, men ändå det mest skruvade man har sett!

Mysigt att sova med B oxå, även om jag blir så trött då,
idag känns det extremt med både huvudvärk och lite illamående,
vet inte om det är lite baksmälla efter en hård gårdag,
en mr migrän som smyger sig på eller den där jävla
balansnerven igen.
Och inte nog med det så har mina eksem i ansiktet blossat upp
och gör ont och jävlas, det kanske är mitt nya smink som jag trodde
var så bra, men det verkar torka ut huden väldigt mycket.
Eller så har jag helt enkelt bara ett skov just nu.

Nu ska jag åka och hämta My och Emelie för att ta en runda
på bolaget, för imorn är det ju medelpaddeln och då ska det
pimplas vin bland annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0