S + S

Rubriken står för seminarium och Shopping,
det är vad min dag har innehållit,
fast jag hade egentligen planerat S+S+A+F.
Seminarium+Shopping+Afrodans+Fest.

Seminariet gick bra iallafall, och sen åkte jag ner
på stan för att luncha med Björn. Det blev buffé
på allstar, gott!
Sen gjorde jag en repa på stan, ville kolla inte lite
höstkläder och boots. Men Hade en sån huvudvärk
att inget kändes speciellt roligt.
sattsade istället på köpa det jag skulle.
Mascara och cider inför kvällens festligheter.
På Åhléns fick jag expedit hjälp för att hitta mascara,
och sen blev det en typ av nagellacks-remover som är super
enkel! Man stoppar ner fingret i en burk som innehåller ett blött
skumgummi med ett hål i, väntar ett tag sen när man tar upp fingret
är nageln helt ren! Unnade mig även en ny hudvårds-serie.
Den klassiska 3 stegs serien från Clinique, har faktiskt märkt att
om man lägger ut lite mer pengar på produkterna så ser man skillnad
på hyn, och jag vill vara noga med min känsliga hud!
Köpte ett startkitt för 115 kr, för att se att den funkar, och med
det kittet så fanns en värdecheck på 115 kr tills man ska köpa den
stora boxen som går loss på 600kr. Skit bra ju!


Sen blev de systemet, hittade några nya cider sorter som jag hade 
tänk att smaka faktiskt.
När jag kom hem så la jag mig i sängen i 20 minuter för att
försöka bota huvudvärken, men vaknade upp och insåg att
det var Mr Migrän som hade kommit på besök.
Så jag drog i mig en treo och slockande ett par timmar igen.
Ingen afrodans och ingen utgång :(
Jag som hade sett framemot båda!!
Istället blev det hemmakväll med Björn,
vi kollade på föräldrarfällan som gick på tv
och lagade baconlindad kyckling, klyftpotatis och bea.
Gott och mysigt, bortsätt från mitt huvud som inte vill
vara med riktigt!

Kände nu för andra gången den här veckan att jag verkligen
ville ha en sån där onepiece jumpin och mysa i.
Så Björn tyckte att jag skulle beställa en,
och mycket riktigt så är en marinblå modell på väg hem
till mig! Lite lång frakt på 12 dagar tycker jag.
Och egentligen överdrivet dyr, men hoppas verkligen
att den kommer att vara värd pengarna!!
Så om ca 12 dagar och 1300kr fattigare så har jag den!

Inte killen då, men mysdräkten. Har ju en egen myskille här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0