Söndag

Idag känns som en riktig söndag!
Det är regning ute, vi slappar mest bara inne
efter en rolig lördagkväll.

Igår var vi i birsta hela dagen och shoppade kläder,
dels för att vi inte har tvättstugan fören om en vecka,
och dels för fylla på garderoben i övrigt.
Det blev en riktigt klassiker, jag vill shoppa,
släpar med Björn lite mot hans vilja, men ändå
så är det Björn som handlar mest.
Han behövde lite skjortor och sånt för jobbet.
Jag var mest ute efter fin klänning att ha på sittning.
Hittade en efter en tids letande.
Vi var till pch med in till stan en snabbis sen för att
shoppa lite till, helt galet!

Sen åkte vi hem och jag klippte Björn med den nya
hårtrimmern som han hade investerat i.
Det var lite klurigt så där första gången,
men han ser ju inte helknasig ut i håret iallafall!
Men lite övning kan jag nog bli bra på hårfrisering!
Efter lite piffning så åkte vi ner till kåren där festligheterna
drog igång! En rolig kväll med goda vänner och
mycket sång och skratt! Vilken klyscha det låter som, haha.
Dock så var både jag och Björn rätt trött efter all shopping
och festande, så vi drog rätt tidigt, gick förbi statoil för lite
nattmat och nått att släcka törsten med och låg i sängen
ett par minuter före ett på natten. Sicka torrbollar!

Men idag vaknar man upp och mår prima, så värt det!
Lite slö bara, men annars är man licksom på topp, härligt!
Ska snart knalla ner på stan för att hämta bilen, nån sladd
på Björns kontor och så ska B förtidsrösta. Tänkte även
försöka leta ett tyg att fixa min trasiga rislampa med,
så jag har nått att göra nu när sambon är bort HEEELA veckan.

Tills vidare bjuder jag på några av dom extremt få bilderna som
togs igår.

Kommentarer
Postat av: Carina

Extremt små bilder var det :/

....men läser att du följer mors spår...klippa gubben är bra, då kan VI kosta på oss dessdu mer ;)

2010-09-12 @ 18:35:13
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0