ensam

jag känner mig så ensam, fast jag igentligen vet att jag kan ringa till en kompis och hälsa på (eller?). men det gör man inte, iaf inte jag, jag sitter hemma och tittar på tv och pillar på datan. och sen så känner jag mig ensam för att anders är i söderhamn hela-halva veckan, och det hade inte alls varit samma sak om han hade vart i sitt hus, för då vet jag att han är nära mig, att jag kan gå till han när jag vill, lr att han kan komma till mig. Men nu blir ensamheten så påtaglig, bara för att jag vet att han inte kan komma till mig på flera dagar.


Idag hade vi framtidsvägledning av syon, lr vad man nu ska kalla det för, men vi gick igenom allt från söka högskolor till söka jobb. riktig intressant, fast vi blev lite trött flummig på slutet. Men jag börjar få starka tvivel på om jag kommer att komma in med mina betyg (fast jag inte tycker att jag har dåliga) och med högskoleprovpoängen på sjuksköterska. men jag har samtal med syon på tisdag, så vi får se över mina tillgångar då. och sen att man inte får nå studielån och högskolebidrag från csn fören man är 20, så jag får leva på inakorderingsbidragen och 1050kr till april när jag fyller 20. Hoppas att jag har snälla föräldrar som kan lust att fortsätta ställa upp som dom gör nu ett år till. :)


nu ska jag lägga mig, så det blir onsdag nån gång, för på onsdag kommer anders hem!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0