bakis dag

ja, jag har iaf klått mitt rekord i att vara full igår, vilket betyder att jag tog rekord i bakfylla oxå tyvärr, men jag och anders tackla detta fenomen tillsammans!!

Gårdagens krogbesök var då inge vidare iaf, jag var bra på kanelen och så fort vi kom in så försvann alla, ingen brydde sig om att jag satt där i en fotölj snorfull. visserligen skulle inte jag ha velat drass med mig själv i det tillståndet, men jag trodde då att jag hade kompisar som ville det. Dum som är! För 140 kr så satt jag i en fotälj, i en soffa och dansade minimalt, och umgicks med mina vänner ännu mindre. tur att jag har Anders iaf, han var orolig och gick till stadt för att se till mig, han kan man lita på iaf. Han gick hem med mig och stoppa mig i säng. det var nog bäst så.


Men nu är det inte lång tid kvar i ljusdal, skönt det, flytta igen och börja om på nytt, och jag tror nästan att jag har bestämt mig för sundsvall om jag får bestämma, men man vet aldrig!

image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0