trött glad och less

jag är så förbaskat trött idag, kan till viss del bero på dåligt energi intag (raggmunk vid skolbespisningen), och sen så satt jag och tråckla fast organza på annikas balkjol, tar tid och är väldigt monotont, trisstess inträffar snabbt.

och sen så är jag ändå lite glad serni, för brudsen (inkl. mig) har bestämt oss för attt åka till budapest i vår igen, om vi får och om det inte krockar med våran partyresa!
och så köpte jag tyg igår, den kom en kvinna från borlänge med märkes tyger, jag som redan hade spanat in ett rött ulltyg till min vinter kappa, slog till på 3 meter på en gång, fick då oxå veta att det var ett armani-tyg, med 20% kashmir, jäklans vad mjukt och skönt det var, blev så kär i den tyget, och det lär nog va bra kvalitet när det kommer från det märket, till det netta priset till 220 kr/metern. Det var inge små märken hon hade med sig, utan det var lixom armani, prada, stella McCartney och alla dom där! Så man är ju garanterad kvalitet!!!!

och sen så blir jag så less, less på folk, hur dom orkar hålla på, och andra blir säkert less på mig oxå, men just nu i skolan känner jag mig less på rätt många just nu, mer på vissa, och mindre på andra. kanske är det det kalla och otrolitgt tråkiga höstvädret som gör en så trött och less på folk. Men det finns ju dom som kan ge en liten värme och solsken i allt det dystra ibland oxå!
Jag börjar få en känsla av att det numera är ni istället för vi, när jag tänker efter har det vart så länge nu. Men vad ska en flicka göra, jo, fokusera på sitt mål och ha det i siktet! Snart slipper jag Ljusdal!

Idag la vi upp hemsidan till företaget så in och kika på  mejarm
Den är lite provisorisk just nu, vi ska snajsa till den lite senare och göra den finare och bättre, mycket som fattas än, men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge!


Dagens bild
image96
För att vi är så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0