Disney

Jag är tjuv, snodde detta av hannie!


Är du en Disneyfantast?
Vilka av dessa 63 filmer har du sett?
Om det är fler än 40 så är du ett riktigt Disneyfreak.

[x] Aladdin
[x]Askungen
[x]Bambi
[x]Snövit och de sju dvärgarna
[x]Djungelboken
[x]Pinocchio
[ ] Fantasia
[x ]Dumbo
[x]Peter Pan
[x]Lady och Lufsen
Antal: 9

[x]Törnrosa
[x]Pongo och de 101 dalmatinerna
[]Svärdet i stenen
[x]Aristocats
[x]Bernhard och Bianca
[x]Bernhard och Bianca i Austarlien
[x]Micke och Molle
[ ]Taran och den magiska kitteln
[ ]Mästerdetektiven Basil Mus
Antal: 6

[x]Oliver och gänget
[x]Den lilla sjöjungfrun
[x]Lejonkungen
[x]Pocahontas
[x]Ringaren i Notre Dame
[x]Herkules
[x]Mulan
[x]Tarzan
[ ]Kejsarens nya stil
[x]Skönheten och odjuret
Antal: 9

[x]Atlantis
[x]Lilo och Stitch
[x]Skattkammarplaneten
[x]Björnbröder
[ ]Kogänget
[ ]Vildjuren
[]Alice i underlandet
[x]Janne Långben the movie
[ x]Anastasia
Antal: 6

OTECKNAT
[x]Pirates of the Caribbean 1
[x]Pirates of the Caribbean 2
[)Pirates of the Caribbean 3
[x]Narnia
[x]Föräldrarfällan
[x]George of the djungel
[x]Flubber
[]The mighty Ducks
[ ]Isprinssean
Antal: 6

[ ]The pacifier
[ ]Miracle
[ ]The Kid
[x]Joe jättegorillan
[]Mary Poppins
[x ]Remember the Titans
[ x]National Treasure
Antal: 3

ANIMERAT
[ ]Bilar
[ ]Superhjältarna
[x]Monsters Inc.
[x]Ett småkryps liv
[x]Toy Story
[x]Hitta Nemo
[ ]Den lilla kycklingen
[x]Dinosaurier
Antal: 5

totalt = 44

Okey jag gillar disney, är det nå fel med det lr???

Kommentarer
Postat av: Agnes

Disney filmer är så söta...När jag var liten kollade jag alltid på disney´s teckanade filmer hihi :D

2007-09-09 @ 11:19:32
URL: http://lovelymee.blogg.se
Postat av: hannie

men jag tjyvade dne av frida ^^

2007-09-13 @ 21:37:07
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0