WOW!

Den här veckan har det hänt lite grejer!
Jag köpte en bärbar dator på tradera!!! Skit fin och bra!!!
Väntar bara på att få den levererad nu! :D FÖRVÄNTASFULL!!!
Vi har oxå kommit på värsta UF iden som vi kör stenhårt på nu!!
Men det håller vi lite hemligt än så länge!
Men jag är iaf Marknadsföringschef! LÄKERT!!
Var på tranan en sväng på onsdagen, trasporten blev ett minne blott, det var min kulmen!
Sen drack vi allt från white russian till dildos :D
Var lite seg dagen efter, men inte så farligt som jag trodde!
Torsdagen så var det en tripp till optikern som gällde,
Prova linser, fy fan vilket helvete det var nu då!
Först så säger optikern att jag kan få ont i huvet och eksem av linserna
sen får jag inte i några linser, sen får jag inte ut några linser
Så optikern fick spänna fast mig i stolen och ta ut dom med våld!
Vilken skräck upplevelse.
Så nu har jag läxa tills på måndag att peta mig i ögonen,
så gör vi ett nytt försök på måndag! :/
Min MP3 har kukat ur helt och hållet nu, inte ens ett nytt batteri kan rädda den jäveln
har kollat på ny mobil med MP3 egenskaper, hittat några stycken (nokia)
Ska köra lite bil idag oxå!

IGår kom mamma hem från Åland oxå..........

image41
.....och hade med sig lite presenter till mig, två groggar på tub, en anti hangover dryck och nån medecin sprit


                                                                               NICE 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0