hemma i alfta

idag så tog jag det sedvanliga tåget hem till alfta igen, skönt, eftersom jag har kännt mig så stressad den här veckan, jag har inte haft mycket tid alls till att bara vara moa.
Visserligen var det bara "moa och anders" kväll igår, med en långdusch och mat på sibylla.
Det var nog välbehövligt för mig, jag spricker snart av allt som pågår i mitt huvud.
Det är allt skolarbete, turkiet, balen, studenten och allt runt omkring!

men jag kan checka av lite på min lista iaf

¤ Svenska nationella - muntliga
¤ Natur prov
¤ Läsa "extra" naturen
¤ Projektarbetet
¤ Årsredovisningen
¤ Religions prov

*balklänningen                 (påbörjad nu iaf)
*Proverna
*mönsterkonstruktionen

Det var skolgrejs iaf, sen så har jag ju en lägenhet som har grus på golven och misär i badrummet, men städning blir lixom lite bortprioriterad när man har läxor, prov och nästan ständig huvudvärk efter skolan.
Men på söndag ska jag åka upp lite tidigare för att storstäda där! Då kanske det går bättre att plugga när man har mindre att göra i ren allmänhet!


Imorn så blir en tur till bollnäs där jag och sofie ska röjja lindex!
Sen så blir det förhoppningsvis lite skrivande på projektarbetet, vore skönt att få den klar nån gång!

Nu ska jag ner och glutta lite till på tv, men inge länge, för jag har så ont i huvet och är så trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0